خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/25 - 13:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
پژمانفر در همایش شهرداران خراسان رضوی در مشهد:

طرح افزایش درآمد شهرداری های کوچک از محل ارزش افزوده در اولویت مجلس است

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در همایش شهرداران خراسان رضوی در مشهد، گفت: طرح افزایش درآمد شهرداری های کوچک از محل ارزش افزوده در اولویت مجلس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نصراله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در همایش شهرداران خراسان رضوی با حضور وزیر کشور در مشهد، گفت: امروز دشمن در تلاش است با ایجاد حس نا امیدی در مردم خدمات جمهوری اسلامی را کمرنگ جلوه دهد.



وی افزود: خدمت به مردم و توسعه فضای سبز از وظایف شهرداری ها است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم بیان کرد: همچنین امروز بار سنگین فرهنگ و موضوعات فرهنگی نیز بر عهده شهرداری ها است که البته در این حوزه با چالش‌هایی مواجه هستیم و گاهی بیشتر از وظایف از شهرداری ها توقع شده و گاهی نیز این نهاد مردمی به وظایف خود عمل نکرده است.



پژمانفر افزود: تصویب قانون درآمد پایدار شهرداری و دهیاری ها مرداد ماه امسال در مجلس شورای اسلامی تصویب و ابلاغ شده و باید این قانون ملاک عمل باشد.



وی اضافه کرد: طرح افزایش درآمد شهرداری های کوچک از محل ارزش افزوده نیز در اولویت مجلس شورای اسلامی است.



نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ادامه داد: طرح مدیریت یکپارچه شهری و روستایی نیز در خانه ملت در دست بررسی است و حدود ١٧ دستگاه زیر مجموعه مدیریت یکپارچه شهری قرار گرفته اند./



پایان پیام

  • کد خبر : 359021
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار